13.5.10

What a big question

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg sidder nu med spørgsmålet om, hvad der skal ske med mit garn. Og som de fleste andre synes jeg også at mit eget er fuldstændig åndssvagt at bikse rundt med - i en længere periode jeg farvet det i stort set alle nuancer, men er blevet ret gode venner med det røde. Jeg synes dog at det er på tide med noget virkelig specielt. Martin er i gang med nogen fletninger, Lasse den klassiske undercut og Mikkel prøver nyt altid. Som blandt andet Nick og Joachim allerede har gjort, overvejer jeg en omgang krøller, men problemet er så at min egen farve vender tilbage. Umiddelbart synes jeg bare at en mørk top klæder mig bedre. - Kom meget gerne med et forslag, der må ske noget!

Jeg håber ellers at I alle nyder dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar