15.5.10

Photobucket

Hvis alt går som jeg håber, så er jeg meget, meget tæt på at være på dupperne igen! Denne lille omgang har simpelthen været noget af det mest irriterende længe - jeg er jo lidt oftere syg end de fleste andre, og er helt vant til det, men lige netop denne gang har det ramt oven i alt for mange lækre ting. En koncert, en af mine tætte kammerats 20 års fødselsdag og et par andre fine arrangementer. Derudover rejser mine to bedre tredjedele Rasmus og Signe til de store USA i 3 uger om en lille uges tid - det bliver simpelthen noget af det mest underlige, da jeg ser Rasmus like hver dag og Signe næsten ligeså tit. Av. Men hell yes for at vejret også har været med influenza - det har heldigvis gjort det lidt hyggeligere at vælte sig rundt i halstørklæde, dårlige tv-udsendelser og penicillin.

Bloggen vil forhåbentlig også blive lidt mere interessant, nu hvor overskuddet næsten er tilbage med større kraft end før. Jeg glæder mig også til at blive kamera-aktiv igen og få skudt nogle über-cool billeder.

Tak til alle for de healende ord - de må have hjulpet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar