5.5.10

I like the way we do it

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Læderjakke Bertoni Trøje Vintage Halskæde DIY Bukser Oak Boots Mentor

Personligt blev indlægget ikke rigtigt i går, da jeg havde skide travlt og farede rundt, lige indtil Rasmus kom forbi og kastede en omgang chill-out indenfor. Vi forsatte i dag selskabet med vores gode veninde Signe i København og nød vejret som faktisk blev helt lækkert hen på eftermiddagen! Rasmus skulle til samtale i Kødbyen, og vi .. (Nej, det går ikke, jeg bliver sgu nødt til at blære mig (- eller ham?) - han skal arbejde for Le Gammeltoft! Jeg ser nu frem til champagnefester og andet fantastisk. Godt så!). Vi smuttede lige forbi Weekday på Strøget, hvor jeg købte en cardigan, og sluttede dagen af på Chilimili med en omgang mad. Lækker, lækker dag!

Håber alle har haft det samme og nyder den sidste time for i dag!

5 kommentarer:

  1. Vi er sgu nogle flotte mennesker, hva?

    SvarSlet
  2. Super fed blog du har :)Beundre virkelig din stil!!! Håber at se dig i KBH en dag :)

    SvarSlet
  3. Rasmus - Celebrities!

    Christina - Hold da op, flotte ord. Tusind tak - og lige over! Og mon ikke vi ses en dag, det ville være cool! ;)

    SvarSlet
  4. flotte billeder! synes dine DIY projekter er virkelig beundringsværdige. Specielt mønt-ringene, meget maskulint alligevel, men jeg kunne nu godt finde på at hoppe med på vognen!

    SvarSlet
  5. De bliver i hvert fald brugt flittigt - og tusind tak Sara! :)

    SvarSlet