7.5.10

Bunden er nået

Photobucket

Hvis jeg i dag havde været et lille asiatisk barn, ville dette så meget have været mig! Jeg har lige bevæget mig ud af sengen i min feberramte krop for at spise en smule, sluge en helvedes masse panodiler og så lige tegne til en konkurrence - jeg går all in for 10000 kroner! Og selvom at det måske er som at bede en uden knæskaller om at løbe et marathon, kan jeg ikke glemme tanken om hvor meget mere mit klædeskab ville indeholde af sådan en præmie.

Et indlæg bestående af absolut ingenting andet end en kineserunge og tabernesshed. Overskriften siger alt!

3 kommentarer:

  1. wow, du er virkelig en rollemodel for mange i kørestol, jeg elsker at du poster billeder af dig selv og ikke er bange for at vise dig selv! RESPEKT.

    SvarSlet
  2. Tanja & jeg er gået i gang med at gense (i hvert fald for mit vedkommende) den fantastiske serie X-files og det kan bestemt også anbefales under sygedage. <3

    God bedring og god weekend herfra. :)

    SvarSlet
  3. Cecilie og Tilia - Tusind tak! Jeg håber da i hvert fald på at være lidt interessant - både for for folk med og uden kørestol! :)

    Kasper - Det lyder godt. Kunne være at jeg skulle kaste mig over den! ;)

    SvarSlet