11.3.10

Moi-même

Jeg har lyst til at lave et helt anderledes indlæg i dag, og ikke bare et næh-se-disse-sko-dem-ville-jeg-gerne-eje-og-jeg-køber-dem-i næste-måned! Nej, i dag skal vi prøve noget nyt. Jeg tænkte, at det kunne være en idé at fortælle lidt om hvem jeg er og hvordan jeg fucker min hverdag op - på godt og ondt naturligvis - udover det jeg har skrevet her og her. Grunden er egentlig meget simpel - jeg synes at det er mere givende at læse en cool blog med lidt personlighed (som kan fremkomme på mange måder, sure sure). Vi prøver derfor på ægte journalistisk vis at interviewe moi-même (.. og for folk som mig selv der ikke fatter fransk, så betyder det 'mig selv').

Vi starter kedeligt, men først skal der være lidt info. Navn, alder, bopæl und so weiter?
Jeg er et halvt år fra at blive 20 og blev døbt Henrik Ibsen. Dog er jeg i gang med at tage min oldefars navn til mellemnavn - Silvius. Long Story. Jeg bor hjemme lidt endnu med min fantastiske mor og lillebror i en lille flække på Nordsjælland. Planen er at flytte fra 90210 til det farlige København med min bedste kammerat når kulden igen nærmer sig - hvis den overhovedet forsvinder. Det glæder vi os...

Tak! Tre hurtige om dine svagheder.
1. Uden tvivl må den første være min perfektionisme. Ligeså fin den kan være at have, ligeså skam-belastende er den. At skrive sine 'fint læselige' notater om i gymnasietiden er da en kæmpe brøler. Nerd!
2. Jeg taler meget. Æv, jeg taler meget.
3. ... Sko.

What about the music?
Jeg er en sucker for elektronisk musik. Vi snakker slet ikke techno og dance, men alt fra den gode Hr. Trentemøller, Kasper Bjørke og Michael Simpson til Massive Attack, Mario Basanov og samplingerne fra Hotel Côstes. Derudover sniger der sig også en masse andet ind såsom Vinnie Who, Bon Iver, Julian Casablancas, The Whitest Boy Alive og The Rumour Said Fire. Serious, jeg høre faktisk meget forskelligt - ELSKER BEYONCE! (Do something, anyone!)

(Nu har man jo fordele ved at kende offeret) Forestil dig situationen: klokken er 7 om morgenen, du er sulten og har valget mellem havregryn, cornflakes, nybagte rundstykker med nutella og lækkker yoghurt med frugt ELLER rester fra gårsdagens laksebøf med hvidløgssovs, salat og kartofler. What's your favorite?
Sikke et godt spørgsmål, jeg vælger nummer 2, tak! (og det er skrevet med dybt alvor i fingrene!)

Nævn tre personer der burde være flere af i verden!
1. Skraldere! - hvis det tæller som en person.
2. Søde piger fra Vesterbro (ikke fordi der ikke nogen, vi vil bare have flere).
3. Club-skinker - vi elsker jer!

Og sidst, hvad ville du gøre for at Danmark blev et lidt bedre sted at være?
Vise, at minoriteter slet ikke er væmmelige og halv-retaderede, køre ind i Pia og gøre fisk til gratis spise!


Et veloverstået interview. Mesterlig narcissistisk journalistik.

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg satme læst ALLE dine indlæg, og jeg er så fascineret af dig. Du er for sej! Jeg er klart fast læser. Du skriver fantastisk og er enormt inspirerende!

    xoxo

    SvarSlet
  2. Det er sgu godt gået - respekt herfra! Tusind tak for de rosende ord, det betyder virkelig meget! :)

    SvarSlet