3.2.10

Ærligheden selv

Åha - jeg må hellere være helt ærlig fra start. Denne blog har været virkelig længe planlagt, og ja, det er sgu egentlig en lille smule kikset! Man vil jo helst fremstå så smooth som muligt (på den fede måde, altså), afslappet og virkelig good to go. Sådan er jeg da også i en del sammenhænge, men lige her på bloggeriet opstår der en eller anden form for panik i fingrene på mig.

Lysten er alligevel større end angsten, og det er derfor at jeg fra dags dato bevæger mig ud i det inspirerende blogger-landskab og forhåbentlig også kan give lidt igen!

For at I lige ved hvem der sidder og uddeler gak og gøgl i denne stue, kan jeg fortælle at jeg er en 19-årig gut fra provinsen. En sucker for fashion kunne også være ganske rammende - og netop derfor bliver dette med stor sandsynlighed også det mest grundlæggende i mit bloggeri (og så mangler der vist også flere danske fashionbloggere som ikke er på høje hæle - intet ondt om de kvindelige og de få fyre - stor respekt!).

Jeg tror at jeg lader det være starten, og håber på at I kommer tilbage og følger mine ord med hårrejsende spænding - right!

Alt vel herfra og ud i kulden med mig
Henrik Silvius

Ingen kommentarer:

Send en kommentar