16.5.12

IMG_8962
IMG_8967
IMG_8989

Okay, det er måske ikke den vildeste overraskelse at jeg er besat af Versace. Og guld for den sags skyld! Sidste weekend sad jeg der, en smule bedrøvet og drømte mig væk til fest på stranden med iskolde drinks og masser af dans, og pludselig fik jeg taget mig selv i at have købt en et års gammel drøm - denne fuldstændig fantastiske Gianni Versace handbag fra 1993. Kunne den være mere perfekt? I think not. Drenge, dametasker er din nye bedste ven!


Okay, well, you might already know that I'm obsessed with Versace. And gold for that matter! I was sitting there last weekend, a bit sad and thinking of partying at the beach with icecold drinks in hand, and suddenly in my daydreaming state I had clicked 'buy' at an old dream. This absolutely brilliant Gianni Versace handbag from 1993. Could it be more perfect? I think not. Boys, ladies bags is your new desire!

1 kommentar:

  1. Jeg nævner det kun én gang: jeg er IKKE misundelig - overhovedet! <3 (piv....) ;)

    SvarSlet