21.4.12

Skærmbillede 2012-04-21 kl. 17.34.47

Bomberjacket, second hand / Trousers, Giorgio Armani / Sandals, by Hudson

Skærmbillede 2012-04-21 kl. 17.38.26
Skærmbillede 2012-04-21 kl. 17.36.41
Skærmbillede 2012-04-21 kl. 17.37.34

Jeg har sommer på hjernen og kan på ingen måde få mig selv til at hive det 'rigtige' tøj ned fra bøjlerne for tiden. Indkøbsposerne har de sidste dage bugnet med fine shorts som kun venter på at blive taget i brug, men da jeg ikke vil ende i sengen endnu en gang bliver det ikke mere eksotisk end sokker i sandalerne. Under sidste uges dokumentar-optagelser fik jeg dog stillet min trang en smule, da jeg - som den onde stylist som jeg nu engang er - tvang min model til at hoppe i det korteste tøj jeg kunne opstøve. Jeg glæder mig til at kunne dele mine sommer-cravings med jer!


Summer is on my mind these days and I can't seem to get the chunky sweaters out of the closet. I've been shopping shorts big time, but I guess I won't be able to use them for the coming days. Although I can't wear them just yet doesn't mean I can't force models to do it - the fun part in being an evil stylist. That's exactly what I put my model through during last week when the five girl film crew was following me around and I'm looking forward to share some summer vibes on the blog along with the results of the shoot!

Skærmbillede 2012-04-21 kl. 17.35.48

Follow me on Facebook, Twitter and Instagram: henriksilvius.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar