4.1.12

IMG_6808

Det har dog ikke taget mig fire dage at komme op at stå igen efter nytår, men hold nu op jeg havde en fantastisk aften. Normalt er jeg ikke dén der glæder mig mest til at gå amok i champagne og raketter, nok mest af alt fordi jeg synes at de mest hypede fester uden tvivl ender som de værste, men i år skete der heldigvis noget andet! Jeg var i bedste selskab, dansede min arm følelsesløs og sluttede af med laks i sengen og sol i øjnene. Ret meget mig og en perfekt start på 2012!

Jeg har altid haft et godt øje til det der med at have et rigtigt tidspunkt at starte nye projekter op på. Den første dag i en måned er normalt en vinder for mig, men man må vist sige at nytårsdag trumfer alle andre mulige - I'm an autistic, I know. Bloggen har, som nogle måske har lagt mærke til, også været udsat for lidt nye strategier her hen over december, så helt at vente til årsskiftet har jeg ikke kunnet. 
Jeg har bestemt mig for at lave en smule færre indlæg end førhen, men til gengæld gøre dem jeg poster lidt mere gennemarbejdede. Jeg har gennem de seneste måneder funderet lidt over hvad der kunne gøre det mere interessant for mig at blogge og for jer at læse, og jeg tror det her tiltag vil virke.
Jeg planlægger nyt layout fra d. 1. februar. Egentlig har jeg prøvet at få det igennem i laaaang tid efterhånden, men nu er jeg kommet i kontakt med en grafiker der er klar på opgaven.
Jeg er langsomt ved at blive en del af et internationalt bloggernetværk, som jeg ikke kan fortælle om endnu, men forhåbentlig vil give mig flere oplevelser i kan blive en del af! Spændende!
Derudover vil jeg også begynde at skrive på engelsk. Jeg har opdaget at cirka halvdelen af mine læsere er fra USA og de skal selvfølgelig være med!

Mon ikke det var det? Det tror jeg. Lad mig vide hvad i synes om det hele - og igen, godt nytår darlings!


Dear readers - happy 2010! I have noticed that about half of those who visit me is located outside of Denmark and surely don't understand a word of what I'm writing on my blog. That's not what I want. No, I would like to invite you inside my world as well, so from now on I will write in English too. I hope you guys will bear with me - I'm not a genius of languages, but I'm always ready to get better. I hope it will be more interesting for you to follow me. Promise me always to ask anything if something is on your mind.

Once again, thank you for following me - that means everything to me! 

nyedone1
nyedone2
nye4_effected

Ingen kommentarer:

Send en kommentar