28.12.11

IMG_6613
IMG_6617
picnikfile_JXkdiy
IMG_6619

Jeg har væltet mig i et virvar af risalamande og gavepapir de sidste dage som de fleste nok har. Julen har været skøn og omgivet af de bedste mennesker, fyldt med mad og godt humør. Egentlig er jeg - endnu engang - på vej ud af døren, men jeg synes lige at I skulle se mit outfit fra juleaften! Blazer og t-shirt er second hand, bukser fra h&m, skoene er hjemmelavet og tasken er min mors. Ingen traditioner, ingen rød - nærmere noget Boy George knald something. Jeg vil hoppe ud og danse og så vende tilbage i morgen.

1 kommentar:

  1. Jeg har lige været så heldig at opdage din blog. Jeg syntes du har en rigtig cool og forfriskende stil og er især vild med det her outfit. Ved du hvornår man vil kunne se de billeder til Wanted som du var med til at style ?

    SvarSlet