11.5.11

Photobucket

Hjemvendt fra rejse.

Jeg elsker et impulsivt og uforudsigeligt liv. Jeg elsker at sidde i situationer jeg på ingen måde havde regnet med et par timer forinden. Jeg lever for nuet .. sommetider bliver nuet bare ikke lige så satans sjovt.

De sidste seks dage har jeg ligget og kigget ud af vinduet på Herlev Hospital med en grim lungebetændelse. Efter flere udsøgte kulinariske madoplevelser, gode snakke med demente Britta der tror jeg er hendes søn og en spandfuld antibiotika fluks i årerne er jeg nu hjemme igen. Og det er vidst meget godt.

Umiddelbart er der ikke nogen tvivl om hvad jeg helst ville have brugt den sidste uge på - for eksempel noget med et photoshoot for Wanted Magazine, en lille dans til Coma Club med to lækre fyre eller andre småting - men nej, sådan skulle det ikke være. Så med god musik i ørerne måtte jeg samle kræfter, samle energi og samle magi i verdens mest orange rum - og jeg tror nu at det har virket!

Jeg føler mig mere end klar til at vælte videre og leve. Skal bare lige sluge 28 piller først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar