15.11.10

Photobucket

Impulsivity is the new black. My guide to life!

Så skete det endnu en gang. Lidt vildere end sidst. Mit impulsive jeg tog glædeligt over da jeg tidligere i dag sad og kiggede på briller - 3 bestillinger fløj over disken og i næste uge får jeg mulighed for at vælge mellem fire par briller. Hver evig eneste morgen. Hold kæft hvor jeg glæder mig!

I lige netop sådanne situationer oplever hvor vigtig impulsiviteten er i mit liv! Det behøver på ingen måde at have noget med cash at gøre, men bare friheden til at gøre noget som ikke er planlagt overhovedet. Jeg har på intet tidspunkt i mine 20 år forstået det der typiske '08-til-16-liv' - for min tid må virkelig ikke blive rutine! Det skal bestå af lyst (så vidt det naturligvis er muligt). Af kreativitet. Konfetti. Mennesker. Vin. Maling. Rod. Mad. Impulser. Det giver mig følelsen af liv. Mening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar