22.9.10

What to say

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Sådan så det ud da David Elfin's modeller fremviste hans ss11-designs under New York Fashion Week i sidste uge. Selvom at jeg bestemt ikke er helt oppe at køre over kollektionen, så synes jeg alligevel at der er noget ved den der gør, at billederne er endt her. På en eller anden måde inspirerer kollektionen mig enormt, trods at jeg kun kunne finde på at gå med meget, meget få af de designs der er fremvist. Catwalken havde et fællesskab af mandlige og kvindlige modeller, og to kvinder har derfor fået lov at snige sig ind, da det lidt bedre viste David's ønske om androgynitet i hans tøj. I don't know how to say. Ikke om androgyniteten, men om det hele generelt.

Jeg nåede desværre ikke at kigge forbi i går, men arbejdet kalder jo engang imellem. Der blev lavet indbydelser til kurset til den helt stor guldmedalje som lå færdige klokken 01.47 i nat - aldrig har jeg brugt 11 timer på 37 ens papirer, men de er blevet damn fine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar