21.7.10

I'm standing

Photobucket

Når ens fine spejlreflekskamera har valgt at være besværlig under langsom reparation må man ty til andre alternativer - og det blev sgu sjovt!

Mit outfit fra i går blev resultat af flere timers kreativitet klippet af min fantastiske veninde Signe og tegnet af moi. Vi overvejede i lang tid hvordan jeg skulle stå, når jeg nu en gang for alle havde mulighed for sprællemand, flikflak, the fashion one og 'jeg hopper i havnen'. Efter et ton af stillinger blev det dog Frihedsgudinden, og det er vel egentlig også en fin én! Jeg har måske ikke nævnt det så meget på bloggen før, men jeg elsker at tegne - desværre er det en af de ting jeg oftest glemmer, og i stedet bruger min tid i byen, som jeg jo bestemt heller ikke ville undvære. Det var derfor fantastisk at komme ud med en masse utegnede streger og lege lidt igen.

Jeg har slet ikke kunne nå forbi de sidste to dage med alle mine uskrevne oplevelser, but no worries, jeg er lige så bloglysten som før, dagene flyver bare væk i sommerens varme vind! Jeg skal på værksted med min bil i morgen tidlig og tager min Macbook med - damn tiden er dræbende på et sådan sted, så I hører med garanti fra en raskløs ung mand!

Nyd den resterende aften og natten med. Hej!

4 kommentarer: