3.6.10

Wups!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Vest DIY Tee H&M Ringe DIY Leggings Random børneshop Sko Mentor

Jeg sidder lige nu og nyder jordbær, champagne og fedt musik på terrassen - kan det blive meget bedre? Okay ja, Distortion. Mit ansigtsudtryk viser ikke ligefrem glæde, crazyness og fuldskab, men jeg havde en helt kanon dag i går! Indre by var fyldt med über-fint musik, sprøde folk og masser af øl. Jeg opholdte mig en del forskellige steder, men Silkegade blev nok mit primære dansegulv det meste af dagen. Desværre blev der ikke noget Pumpehuset til mig, da min lillebror som var med skulle op og på arbejdet kl. 05:30 i dag. Nogen der oplevede Simian Mobile Disco og Whomadewho? Inden at jeg fester vildt og voldsomt videre i morgen og lørdag bliver det en tur i Drive In Bio.

Forhåbentlig nyder I alle dagen og det lækre vejr!

By the way, fik ikke taget så mange billeder, så undskylder at de ovenstående måske er lidt triste.

3 kommentarer:

  1. Naarhj, saa sidder vi her paa Bahamas og er mere eller mindre tvangsindlagt til at hoere Akon i Bacon.. Og saa misser du SMD?

    Any who, glaeder mig til snart at se dig igen!

    :)

    SvarSlet
  2. Sådan Henrik, ser super ud!

    Ville også gerne ha' været afsted om onsdagen, men work & bold holdte mig tilbage. Men fik da taget lidt revanche med Nørrebro i går, jeg sidder i hvert fald med propper for ørerne og har haft bedre dage. Men hey, det er jo ingen undskyld for ikke at feste videre på vesterbro i dag. <3333

    SvarSlet
  3. Per - Du mangler så meget herhjemme - og selvfølgelig også Signe - kan slet ikke finde ud af det! By the way, er über-misundelig på at I er så tæt på toppen af vores bål! ;)

    Kasper - Så ses vi senere! ;)

    SvarSlet