19.6.10

Don't come near me

Photobucket


Jumpsuit WoodWood Tank Top Asos Sko Gram

Et hangover-indlæg i dag - ja, det kan vi sgu godt li'. I fællesskab med Rasmus valgte vi i går at forsætte de savnede byture og startede derfor med en lækker (og gratis!) intimkoncert leveret af Fallulah på Lille Vega. En meter fra hendes psyko-høje hæle og sublime stemme blev der med drinks i hånden varmet op til Roskilde Festival på bedste vis! Efter en endt koncert og 10 minutters overcrowdedhed valgte vi i stedet at joine en vild balkan-fest på Ideal Bar med vores kammerat Anders. Det er simpelthen noget jeg skal gøre mig über-meget mere i - det er så cool! Da vores gode ven, Hr. Pølsemand på Istedgade, var forsvundet i vejarbejde, måtte vi ty til vores ex og lynvisitte Pasha Kabab - priserne er næsten værre end dem her på landet?! Fidels Bar blev herefter stedet for stalking, da jeg fik mig en fan. Mette. 33 år. To børn. Rock-tilhænger. Roskilde-deltager. Fuld. Nærgående. Ekstrem fuld. Ekstrem nærgående. Heldigvis er barbordene så høje på Fidels, at jeg tilnærmelsesvis nåede at flygte ind under bordpladen op til flere gange. Jeg håber meget, at Mette har det godt i dag og ikke føler sig fuldt ud afvist af en handicappet.

Jeg har absolut ingen anelse om hvordan dette indlæg er blevet, men Rasmus og jeg har lige om lidt en fræk aftale med noget burger, pommes frites, snask, whatever! I kan forresten se jumpsuitets farve og mine nye sko på billedet. Sangen er Fallulahs 'Only Human'. Og nu smutter jeg!

Vi ses på Roskilde, Mette!

8 kommentarer:

  1. Mette 33 år lyder som en utrolig sød dame

    SvarSlet
  2. Nu har jeg læst samtlige indlæg på din blog, og jeg må indrømme, jeg er fan :D
    Har sat mig som fast læser.

    Kh. Astrid.

    SvarSlet
  3. Du hedder måske Mette til mellemnavn? Ej, tusind tak - du har da haft masser at læse så! ;)

    SvarSlet
  4. Ej, den koncert havde jeg helt glemt. øv:(

    SvarSlet
  5. Elsker dit Jumpsuit! og at du tør.. :) Hyggeligt at møde dig til blogger-gøjl forresten.. :)

    SvarSlet