6.6.10

Colorless

Jeg er lige kommet ind af døren efter endnu en hel dag i solen, fuldstændig kogt og rød som en eller anden farveforstyrret hummer - yes, lucky lucky me! Nu sidder jeg så og tænker hvilke billeder jeg bør vise Jer, men en eller anden tømmermandsramt idiot var så smart at glemme sit fine kamera til en ellers super fed dag i går! Jeg hoppede i Frederiksberg have det meste af dagen med min kammerat Anders og en af hans super cool venner, og vi fik snakket en masse med gode øl i hånden og sol i hovedet. Dernæst gik turen til Nyhavn med flere øl og mad, og så til Distortion ved Knippelsbro - en alt for lækker dag! Jeg havde endda mit nye jumpsuit på, men nej, ingen billeder.

Festen til Distortion i torsdags var kanon fed, jeg festede med Simone og der blev faktisk taget et par billeder, men de er desværre ikke blevet så gode! Men kære Distortion, kom hurtigt tilbage, du er sgu awesooome!

I stedet for farverige billeder får I en farveløs afspiller - et ret anderledes, men über-cool nummer fra Trentes nyes album. Måske ikke lige det der får dansefødderne i svingninger, men måske meget passende en søndag aften. ... Even Though You're With Another Girl!


God søndag til folket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar