3.5.10

What time is it?

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Cardigan Religion Tank Cheap Monday Tee H&M Ur Vintage Jeans TRS Dessert Boots Asos

Disse tre billeder er fra i går, hvor jeg var til 65 års fødselsdag med familien. Der var stor, lækker og fedtet kro-buffet, min mormor blev fejret og det lækre vejr blev nydt på fulde drøn. Billederne er dog fra da vi kom hjem, hvor jeg fandt et nyt og mere interessant sted at tage billeder, end op af den brune carport - 20 sekunder fra vores hus. Jo, kom ikke her og sig, at jeg ikke kender mit nærmiljø! På den vilde villavej ligger nemlig en meget slidt og forladt bygning, som vist har været et snedkerværksted (haha, fik jeg fortalt). Det er altså lidt mere spændende at se på synes jeg. Samtidig er jeg på udkig efter handicapvenlige poseringer, da jeg har erfaret at alle mine outfitbilleder - alle - er fuldstændig ens. Jeg prøvede derfor noget 'nyt' i går, men desværre blev det en lidt kikset hvad-er-klokken! Hjælp.

Jeg håber at I har nydt den lækre dag og får en sweet aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar