28.5.10

Minus

Photobucket
Photobucket

Valget stod egentlig mellem disse to til at starte med, men da jeg slet ikke kunne vælge nogen fra, valgte i stedet at gøre noget meget vildere! Jeg satte begge højt på ønskelisten og købte derfor et super cool jumpsuit - længe har jeg ville have et, synes bare at det har været mega svært at finde det helt rigtige. Jumpsuits til mænd er slet ikke lige til støve op, og da jeg pludselig så det perfekte på en kvindelig model, tænkte jeg hvorfor ikke. Suitet var über-cool, men da billederne var elendige vil jeg hellere vente med at poste det.

Hele dagen er faktisk gået op i tøj og så lige lidt lækkert mad. Jeg havde ikke siddet mange minutter og kigget på tøj med min veninde Louise, før jagten på et par bestemte super fede wedges til hende i den rigtige størrelse blev indledt. Dette viste sig at være en større opgave, og resultet blev faktisk at hun måtte gå tomhændet hjem, mens at jeg nu har en stor pakke undervejs! Satans toldregler.

Bukserne kan forresten købes på Oak, hvis valget er muligt for Jer. Hælder egentlig nok mest til de stribede nu jeg tænker mig om. Og dog.

Hav en sweet fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar