30.5.10

It's on now


Lige et lille musisk indlæg på en enormt afslappende søndag - jeg har for en gangs skyld ikke lavet noget som helst. Og jeg mener nothing!

Nej, Thomas Barfod har lavet dette fine mix af nogle af de kunstnere som optræder under Distortion i den kommende uge. Jeg glæder mig ufattelig meget til en vild uge, og forhåbentlig vil mine abstinenser af fest og farver forsvinde - det er virkelig alt for lang tid siden at jeg har festet sådan ordentligt og uden medicin i kroppen!

Det ville næsten være dumt af mig at fortælle hvilke bands og dj's jeg gerne vil høre, da jeg så bare kunne sige copy+paste fra deres site. Der er så mange åndssvagt fede navne og lige netop derfor regner jeg stort set med at bo i København fra onsdag til søndag. Jeg håber da lige på at støde ind i en masse medbloggere - hvem kan man regne med?

I kan se det über-fede program lige her!

1 kommentar: