25.5.10

Goodies

Photobucket
Photobucket

Nøj, ville gerne lige hoppe i denne jakke fra Lou Dalton. Jeg synes simpelthen den er så cool og ville passe perfekt til sommer! Ser den perfekt til et par 'bløde' shorts og nogen creepers. Yes!

Dagen i dag har været meget aktiv. Jeg var først til frisør (viser billeder senere), dernæst til fysioterapeut og så afsted til årlig kontrol på Riget. Jeg valgte derfor at afslutte en dag i gode formåls tegn med at købe lidt godt - gæt selv hvad!

Selvom at jeg blev student sidste år og lektier er et done kapitel - i hvert fald lige nu - sidder jeg pt med hovedet i autoritære opdragelsesformer for at hjælpe en veninde med eksamen. Hell yes, for at det er slut - også selvom det faktisk er et spændende emne!

Blazeren kan købes hos oki-ni!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar