11.5.10

Back with black

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nå. Nu vil jeg altså igang igen. Jeg ligger stadig underdrejet med en træls portion sygdom og propper mig med penicillin hver tredje time, men jeg er jo blevet afhængig af det her skidt! Og heldigvis for det - tiden er så meget sjovere med blogging og bloglæsning, når man kun kan være indendøre, og dvd-samlingen for længst er done-john! Egentlig også, når man er rask. Yes. En let start er derfor at poste disse fine sko, jeg så på FashionFix for et par dage siden. Jeg synes overraskende nok rigtig godt om Givenchy's designs for efteråret. Ikke fordi at Givenchy før har lavet mange kiks - nej, de er sgu gode nok - men som tidligere nævnt er jeg ikke særlig on på sneakers! Dog må jeg gå til kort og sige, at jeg er en sucker for de her 2 par (støvlerne er skam også cool!). Farven gør dem bestemt heller ikke værre.

Hvis jeg orker er jeg på igen senere, ellers må I alle have en lækker, lækker tirsdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar