21.5.10

Away

Photobucket

Vi starter lige med de her røv-fede sko fra Old Curiosity Shop - dem ville jeg virkelig gerne have fingrene i! Dog er min halvrådne økonomi ikke til det i denne måned. Festival- og koncert billetter, samt masser af tøj, øl og mad, har fuldstændig væltet tallene. Håber trods alt jeg overlever lidt endnu - også selvom jeg ikke har de creepers dér, de skal bare købes hurtigst muligt!

Jeg er egentlig på vej ud af døren, da weekenden står i spassernes tegn! Muskelsvindfonden afholder sit årlige landsmøde og inviterer derfor alle medlemmer til en omgang regnskabsopgørelser, valg af repræsentanter og forhåbentlig en kanon fest - det plejer at være en cool oplevelse! Én ting er i hvert fald sikkert, sådan en weekend nedbryder alle former for fordomme og skaber plads til alle.

Blogging bliver nok lidt usikkert i morgen, men jeg vil alligevel se om jeg lige kan snige mig et indlæg ind! Kameraet er ladt op og klar til en masse skæg. Jeg håber alle får en über-festlig fredag og kommer til at nyde weekenden.

Hep!

Forresten skoene kan købes på oki-ni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar