30.4.10

La Roux goes La Roux


Covers er noget lidt pudsigt noget - enten bliver de farligt øretæveindbydende eller også bliver de faktisk ret cool! Jeg er kæmpe La Roux-fan, synes virkelig hun har en personlig og fed stil og har lyttet en hel del til det første album af samme navn. For et par uger siden stødte jeg så på dette cover af Erik Hassle, og efter nogen lyt synes jeg faktisk det fungerer ret godt! Den rødhårede guts egen musik siger mig ikke specielt meget, men hans attitude og stil finder jeg meget cool - hans hår ville jeg satme gerne være ejer af! Coveret er live, ikke noget fancy dér og stilen ligger noget fra min ret elektroniske og indie-præget musiksmag, men der er bare et eller andet. Måske min kærlighed til de rødhårede forblænder. Bedøm selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar