20.4.10

Dancehall disco death

Photobucket

Det blev til absolut ingen bloggen i går. Jeg havde egentlig planlagt at vise den nye tatovering, men der er desværre stadig en del ar og den er ikke så fin endnu som den fortjener. Rasmus crashede i øvrigt værelset, og der var kreativitet og Lost sæson 6 på programmet. Dagen forsvandt i sjov, mad og farvet pap - meget hurtigere end forventet. Planen om at være den der gode blogger halter lidt, men jeg har det fantastisk og lover at sparke mig selv der hvor jeg nu kan komme til for metal og dæk!

Jeg har i dag modtaget den ene af de to pakker der er undervejs. Denne tank fra Acne var i, og jeg synes virkelig at den er cool! Glæder mig til at trække i den og lege vejr goes hedebølge!

Nu står den på biograf og Shutter Island - rigtig god aften til alle!

PS. Find nu lige ud af hvad du vil, Aske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar