18.4.10

Bad blogger

Photobucket

Jeg fik desværre ikke rigtig blogget i går, da dagen i stedet gik med Behncken. Der var dømt skæg og ballade, nasty mad, 90'er musik og dårlige forsøg på at lege rockstar. Eller. Måske nærmere popstar. Ja, kønt var det skam!

Jeg vil derfor prøve at være en bedre blogger, og dagen i dag skal stå i skoenes tegn. Jeg ved egentlig ikke hvor vild jeg er med disse fra Miharayasuhiro, men de fanger mig og er uden tvivl noget nyt i mit univers. Idéen om at lave meget anderledes sandaler kan jeg godt lide, men - i hvert fald de første - har jeg meget svært ved at vende mig til. De sidste ville jeg faktisk gerne have, tror de kunne styles rigtig fedt med korte cowboyshorts, men en ting er sikkert. Begge par er noget nyt, og nyt er altid interessant for mig!

Dagen i dag er blevet brugt på et besøg af en af mine rigtig gode veninder. Vi havde ikke set hinanden i over et halvt år, og det var fantastisk at se hende igen! Nu vil jeg hoppe over en gang kyllingesalat og nyde dagens sidste sol med lækker musik i ørerne.

Rigtig god søndag herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar