6.8.10

BE THE FIRST IN THIS SPACE

Henrik er gået i køkkenet for at lave mad til os. Det eneste jeg skal foretage mig er at lave et indlæg her til bloggen imens. Så her kommer det:


Photobucket

RÖYKSOPP - THIS SPACE

Röyksopp er lige ved at være klar med opfølgeren til sidste års Junior. Men inden Senior udkommer d. 13 september har de frigivet tracket This Space. Det har en lækker lyd og - tror jeg - er mere uptempo end det kommende album.


Photobucket

Nu jeg har chancen må jeg jo nok også gøre lidt reklame for fantastiske Hankat. Han er den første artist på Sound of Copenhagen Records som jeg arbejder for. Gladys Knight har lagt vokal til (derfor det flotte billede!). Jeg er vild med tracket, her er videoen:


HANKAT - BE THE FIRST

Så er der vist ved at være mad, så det må være alt for nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar