5.8.10

Look at the dark side

Photobucket

Så fik de sgu taget mig med bukserne nede! Jeg sad for et par minutter siden og kiggede på lidt random billeder, og blev straks fascineret af jakken her. Til min vilde overraskelse opdager jeg, at Giorgio Amarni står bag - eller rettere sagt, Janice Fronimakis for Giorgio Amarni. Normalt er jeg virkelig ikke til de der enorme brand som bliver lidt for Christian Ronaldo flødebolle-agtig, men meget få gange har de faktisk fået skovlen under mig. Jakken er en del af f/w10 kollektionen, og efter et nærmere kig er den faktisk lidt cool. Den tangerer dog lidt til et Matrix-look, idet den er sådan trenchcoat-lang - det har jeg det lidt svært med!

Apropos Matrix, så var jeg i går i biffen med Rasmus, Simone og hendes søster. Vi så Inception - og nøj, den er fed! Gider ikke lige at lave den vilde analyse den da alle snart har læst om, hørt om eller set den, men hvis den ikke har været forbi dine hornhinder endnu, så smut hurtigere end hurtigt afsted. Du fortryder det ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar