6.4.10

Next: summer

Photobucket

Det bliver kun lige til et hurtigt indlæg i dag, da jeg har været på farten og har tasken fuld af opgaver! Da jeg er i mega sommer-mood og er ved at forberede mig mentalt på at lægge min grimme vinterjakke i skabet, passer det da meget godt med et sommertip.

En perfekt beskæftigelse i sommerens solskin er at flyde rundt på Halvandet med en kølig drink eller øl i hånden! Halvandet er en über-lækker strandklub beliggende i et gammelt industrikvarter ved indsejlingen til Københavns havn og har alt fra cool loungemusik, mad og drikke til himmelsenge og volleyballnet - både til afslapning og crazy-party! Jeg brugte virkelig mange penge og timer på klubben sidste år, og ser frem til endnu flere besøg i år!

Halvandet åbner den 15. april og er klar til endnu en lækker sæson.

Det kan tilmed siges, at et nyt projekt ved navn Ofelia Beach åbner ved Skuespilhuset her i sommeren 2010 og vil formentlig kun ligge der et år eller to indtil en parkeringskælder skal blive en realitet. Visionen er at skabe et 'Halvandet' med plads til hygge og samvær! Der kan læses mere om projektet her.

Jeg hopper videre og glæder mig til at blogge mere i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar