7.4.10

Nude and black

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I går var det første dag i den nye måned jeg havde mulighed for at kaste penge omkring mig og slæbe tunge poser med hjem igen. Det endte op med disse fire lækre sager, nogen sokker og et par headphones som jeg virkelig har manglet - og det blev ikke engang specielt dyrt for klunset! Jeg opdagede, at jeg åbenbart havde været i the black mood eftersom det eneste der havde farve var sokkerne. Samtidig må det have ligget i min underbevidst at det er tid til at vise noget skin, da alle er yderst gennemsigtige og med huller. Jo, nu må det blege snart få noget kulør igen.

1 - H&M 120,-
2 - H&M 120,-
3 - H&M 250,-
4 - Cheap Monday fra Weekday 200,-

Jeg ved, at det hurtigt kan blive lidt slimy med al den gennemsigtighed, men jeg synes virkelig at det er cool når det er stylet rigtigt, og det glæder jeg mig til at gøre!

Jeg vil hoppe ud i solen på terrassen med Yeasayer's nye album i ørerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar