8.4.10

Celebrity på Christiansborg

Photobucket
Photobucket

Blazer Vintage Tee H&M Halskæde Asos Jeans TRS Sokker H&M Boots Mentor

Jeg var i går til åbent samråd på Christiansborg angående situationen på RCØ - afdelingen på Riget som holder live i folk som mig. For at forklare det kort og konkret, skulle sundhedsminister Bertel Haarder forsvare det faktum, at 11 har måtte lade livet i årets to først måneder grundet ugribelig lange ventelister på behandling og medicinering, eftersom der er blevet sparet 20% på de ansatte af regionens og hospitalledelsens side. Det var utrolig interessant at høre på de forskellige partiers forslag på en løsning - men jeg tror kun der er én ting at sige, jeg glæder mig ufattelig meget til næste valg og vil flage som en gal med det røde flag!

En genudsendelse af samrådet bliver vidst sendt kl. 22 i morgen på Folketingets egen TV-kanal, hvis der er nogen der ikke gider sådan noget pjat som at gå i byen og danse ustyrligt på bordene med en øl i hånden - det gider jeg nemlig .. godt!

(Og for lige at blære mig lidt, var jeg hele to gange i TV2 Nyhederne i går. Celebrity!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar