11.9.10

Flea

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1, 2, 3: Lånt fra BitteBitte
4, 5: New Stuff

- Stol 125,-
- Puf 50,-
- Jakke 50,-
- Skjorte 40,-
- Skjorte 30,-
- Sko 30,-
- Sko 20,-
- Skærf 20,-
- Halskæde 20,-
- Taske 250,- (Rasmus købte den, men den er simpelthen for fin til ikke at visitte bloggen)

Så er der altså blevet jagtet på bedste vis! De sidste to dage har mest af alt lugtet af dødsbo, men én ting er helt sikkert, I love the loppemarkeds! Min bedste ven Rasmus og jeg startede i går morges med at køre hele vejen til Frederiksværk for at blive mødt af en flot, men en smule utilnærmelig trappe. Not cool. Stedet hedder Loppefabrikken og kan ikke yderligere vurderes end at facaden var fin. Næste stop var Mission Afrika i Frederikssund - en ret stor provinsgenbrug med faktisk ret så cool stuff. 210,-! I dag var vi mere heldige med diverse indgange. Chris fra BitteBitte's råd om at besøge Loppehallen i Blistrup blev modtaget og en to timers lang jagt gik i gang allerede på parkeringspladsen. 315,-! Hjemturen krydsede Loppegården, to minutter fra hallen, og bød på gratis kaffe og dope antik. 250,-! Next, farmor og farfars kage-kaffe-te-bord og fyldte maver. Jeg sidder nu, med et glas vin i hånden og øjnene på de sidste to dages herligheder, og venter på at Rasmus for nosset sig ud af døren. En. To. Tre. Drinks.

3 kommentarer:

  1. Sejt at du fik besøgt loppehallen :) Var du tilfreds??

    SvarSlet
  2. Det må man sige - kom hjem med masser af godt! ;)

    SvarSlet
  3. Jeg har lovet mig selv, at jeg meget snart vil derud!!!

    SvarSlet