10.8.10

I do my little turn on the catwalk

PhotobucketPhotobucket

PhotobucketPhotobucket

Frost Birgens s/s 11

Startskudet til Copenhagen Fashion Week bliver for alvor fyret af i morgen og en hektisk, men dejlig uge er her! Jeg glæder mig som én i fanden, og humøret blev bestemt ikke ringere da der dumpede et par invitationer ind af mailsprækken. I morgen er jeg så heldig at have fået plads til Frost Birgens catwalk! Det bliver ufatteligt spændende, da det er min jomfru-oplevelse til et modeshow. Uha uha! Tøjet er ikke noget jeg har stødt på mange gange, men outfittene ovenfor er umiddelbart mine favoritter fra s/s 11 kollektionen - nu må vi se om der kommer flere godter frem! Modellen her, Mads, er faktisk en af mine gode venners bror, så det bliver også lidt sjovt at se ham i en lidt anden gangart end jeg plejer.

Torsdag er det Wood Wood, fredag Minimarket, men mere om det til den tid!

Signe og Rasmus tripper med en lille film i hånden - out of here og god tirsdag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar