13.8.10

Craving

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Læderjakke Bertoni Skjorte Asos Tank MTWTFSS Bow Tie Cor Sine Labe Doli Ringe Randoms Bukser Oak Sko Vintage

Så har jeg lige et par minutter inden jeg smutter ud af døren igen! To dage er allerede gået, og selvom meningen egentlig var at blogge meget mere undervejs, har der ikke været et tidspunkt hvor jeg har haft hænderne i min mac. Dagene er forsvundet med et knips og det er kanon fedt! Jeg farer rundt med et par sultne øjne, en øm lever og et fyldt, lånt kamera (tak, Dissing!) - der kommer masser af godter lover jeg!

Outfittet er fra i onsdags, hvor jeg var til Frost Birgens catwalk og Europarty! Dog var festen en mindre succes, da elevatoren var lukket til fordel for en dum og lang trappe - hey, det må de højhælede da give mig ret i! Derfor blev fri bar og fancy fest skiftet ud med små drinks til 77 kroner og fin, norsk servitrice på en restaurant, mens Rasmus cravede gratis godter og kom tilbage en halv time senere med lommerne fulde. God dag, vild aften!

Jeg er snart tilbage igen og indtil da må I alle nyde den fashionable tid!

PS. Undskyld for trist ansigt, panikanfald igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar