5.7.10

Sandstorm

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

At vende tilbage efter en mere end vild, fantastisk og dyrisk uge på Roskilde Festival er noget af det mest underlige! Her er stille. Rent. Kolde drikke. Strøm. Hvide toiletter. Øm lever. Mad i andet end dåser. Læ. Tomt. En ægte Roskilde-blues! Dog kan sidste uge på ingen måde få mig til at føle andet en møg fed rus af alting strømme gennem kroppen. Jeg vil hoppe i - måske verdens længste - bad og lade støvet skylle af mig. Vildskaben bliver uden tvivl siddende lige indtil den 25. juni 2011!

Kameraet har læsset præcis 1212 billeder af, så der er ingen garanti for at I har fået de bedste. Jeg kan derfor forberede på flere festivals-bombaderinger og sige, at det alligevel er lækkert at være back in bloggin'!

God nat til Jer kære læsere og resten af folket!

4 kommentarer:

  1. Hvorfor ser du så skræmt ud på det ene billede, haha :) ? Fuck det ser fedt ud, er så misundelig. Btw. kom lige til Gilleleje i uge 30, der holder jeg, min bedste veninde Elise og Nick fra Stylegeekblog ferie deropppe :)

    SvarSlet
  2. Haha, jeg har absolut ingen idé, synes bare det var meget sjovt! Men hold kæft hvor har det været vildt - alting! :D Helt sikkert, det lyder rigtig hyggeligt - jeg er klart på hvis I ikke synes det er for underligt! ;) Må bare lige få en måde at kunne kontakte Jer på, tror ikke jeg kan finde andet end Bøgebækken 1! :D

    SvarSlet
  3. Nej det kunne være mega grinern :) Kan du ikk lige finde mig på facebook? (kan ik finde dig, haah).. Christina Barrè Frederiksen..

    SvarSlet
  4. Synes altså de billeder er valgt ret godt, det ser ud til at ha' været godt... overvejer snartom ikke prinsesselejren bli'r en realitet næste år for mit vedkommende!?!
    Har givet dig en award, fordi du lige har dét dér xtra!
    /xxx Nete

    http://confashionsblog.blogspot.com/

    SvarSlet