6.7.10

The human laundry service

Photobucket

Det bliver ikke til mere Roskilde end denne møg fine sag jeg fik fingrene i på min nye yndlings-plads. Jeg havde slet ikke forestillet mig at skulle bruge penge på andet end junk og alt for meget alkohol, men da jeg pludselig så at Henrik Vibskov ville af med dette ultra cool jumpsuit for sølle 600 kroner, sat ned fra flere tusinde, tog min ufornuftige hjernehalvdel over og satte fut i hjulene! Jeg er happy as fuck!

Tror vi er flere der har haft lidt menneske-abstinenser i dag, så jeg hookede mig op med Signe og senere også Simone - altid godt!

Jeg glemte fuldstændig at sige, at det var super fedt at så mange var ovre og sige hej på festivalen! Det var rigtig cool at stå face to face og snakke med Jer, det bliver lidt mere personligt. Håber at I kunne forstå alt jeg sagde - ellers blame it on the alcobrain!

Jeg hopper tilbage i det gode selskab. God aften allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar