11.4.10

Without the sleeves

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1: Acne - 418,-
2: Bernhard Willhelm - 2040,-
3: Rochambeau - 1613,-
4: Bassike - 845,-
5: Pendleton x Opening Ceremony - 3115,-
6: Chronicles of Never - 2893,-
7: Hederus - 503,-

Grundet dagens lettere tømmermænd efter en kanon sjov bytur rundt i det halve af København, har jeg ikke lavet så meget andet end at sove, spise og naturligvis kigge på tøj. Hvad ellers. Mit humør er på det seneste eksploderet i sol, shorts og strand, og der er derfor blevet søgt efter sommerkluns. Jeg har fundet disse 7 sindssygt lækre og virkelig forskellige 'veste', og kommer meget, meget, meget snart til at ligge sagen fra Acne i indkøbskurven og sandsynligvis en masse andet - blame it on the alcohol.

Når jeg lige tager mig sammen poster jeg et billede af gårsdagens outfit. Det er virkelig en uoverskuelig opgave på nuværende tidpunkt.

Jeg vil kaste mig over en nasty pose macho-chips og have en endnu mere vulgær søndag end hidtil. God dag til alle!

PS. Alle er fra oki-ni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar