11.4.10

Stranger in the night

Photobucket

Blazer DIY Skjorte Asos Tank Cheap Monday Bukser Tim Hamilton Boots Mentor

Aftenen i går stod som sagt på en festlig dans rundt i København og kan underligt nok godt mærkes i hovedet i dag. Jeg plejer faktisk ikke at være typen der får tømmermænd og er i stedet irriterende frisk, men ingen regel uden undtagelser - desværre! På den lange køretur skulle jeg lige forklare fremtidens modetendenser, og selvom vi alle tog rigeligt med pis på situationen var en ting sikkert - striber og læder var korrekt ramt. Aldrig har jeg set så mange på et sted være klædt i stort set samme kluns. Derudover blev jeg gennem hele aftenen mobbet af slænget grundet at jeg ytrede min holdning om at Mariah Carey er nasty, Angelina Jolie er for gammel og at piña colada er lækkert - er jeg et meget underligt menneske?

Godnat til alle herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar