4.4.10

Rødvins-Per

Photobucket

Tørklæde Asos Tee Vintage Ur Vintage Trousers Tim Hamilton Boots Mentor

Jeg var i går i min families selskab til påskefrokost hos min farmor og farfar. At blive stopfodret med så meget lækkert og klamt mad på en gang er simpelthen noget jeg virkelig godt kunne blive forfalden til - Snaske-Per, I am! Mine to halv-søstre på 9 og 11 synes det var meget underligt at jeg havde sjal på og ville gerne bruge mine bukser som jumpsuit - tørklædet har jeg aldrig brugt før, men jeg synes egentlig at det fungerer godt på denne måde.

Jeg er forresten blevet voksen i denne uge. Jeg havde sat mig for at tiden nu var inde til rødvin (overfladisk og sej er man vel), og efter 5 glas inden for de sidste 4 dage synes jeg faktisk at det er ret godt. Keine ahnung!

Jeg hopper nu tilbage til Scrabble med de to sædvanlige og bedste. Der er chips, dip og mine bogstaver er L, S, S, T, R, V, A!

God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar