12.2.12

P1018123 copy

I know. Modeugen er slut og jeg er begyndt at lave andre ting som der skal skrives om, men en magisk uge fortjener lidt dybere ord end bare om hvad jeg selv havde på af tøj. Udover showet jeg selv stylede nåede jeg som sagt rundt til en cirka 15 shows med kamera og mad i hænderne, stresset og lykkelig. Særligt fem gjorde stort indtryk!


I know. Fashion Week is long gone and I've already started working on things to blog about, but that magical week deserves a few more words than just about what I was wearing. Besides the show I was styling myself, I managed to make it to around 15 shows, a bit stressed out and happy. Especially five shows made my days!

cfw11

ASGER JUHL LARSEN AW12

Jeg var vanvittig beæret over at have fået en plads front row til Asgers show. Jeg respekterer hans arbejde dybt og har fuldt ham så godt jeg har kunnet under hans tid i London, så at sidde med fuldt udsyn til de nyeste kreationer kunne ikke være mere perfekt. 
Som alle ved, jeg hader at der er så meget sort i modebilledet, men Asger forstår virkelig at få lidt crazyness med i alt, og for mig opvejer det manglen på mine elskede farver. Virkelig fine snit. Virkelig fine silhuetter. Jeg er fuldkommen klar til at hoppe i jakkesættet og pelshattene har jeg allerede haft gang i i lang tid. Jeg elsker det!


I was incredibly honored to be front row at Asgers show. I have been following his work in London as closely as possible and I deeply respect him and his work! Being able to watch Asgers latest creations with a full view couldn't be more perfect. 
Like everybody know, I hate the amount of black in fashion, but Asger really makes up for the lack of my beloved colours with his incredible cuts, great silhuettes and a bit og crazyness. I can't wait to try the suit - and I've already rocking the fur hats for quite a while. Just brilliant!

cfw22

JEAN//PHILLIP AW12

Fuldstændig fint show. Jean Phillip har udviklet sig og brugt lidt flere farver - yes please!! Ikke mange, men de var der. Jeg var vild med at det lige netop var isblå og orange der fik lov at være med, og jeg er virkelig klar på at få kigget nærmere på alle delene med pels. Godt arbejde!


Great great show. Jean Phillip has taken it to a new level by using a bit more colour in his work - yes please!! I loved those iceblue and orange colours that was in the show and I'm totally ready to have a closer look at the parts with fur. Nice work indeeed!

cfw33
cfw44

WACKERHAUS AW12
STINE GOYA AW12 / SPON DIOGO AW12

-

Jeg er stolt af at have været en del af en så inspirerende uge!


I'm proud of being a part of a such inspiring week!

P1018167

Ingen kommentarer:

Send en kommentar