15.1.12

IMG_7344

Jacket, second hand / Jeans, second hand
Necklace, second hand / Bag, second hand / Plateaus, by me

IMG_7335
IMG_7341
IMG_7338

I dag besøgte jeg Nadia på plejehjemmet til kage og snak om kameraer, sex i tivoli, ånder og photoshoots. Vi starter allerede med et nyt på onsdag - og jeg glæder mig!

Jeg er iført halskæde, jakke og taske fra de seneste shoppingseskapader. Blandingen af trashy retro og alt for meget guld, generelt bare to vidt forskellige verdener sat sammen, fungerer virkelig for mig lige nu og fylder hele mit klædeskab! 


Today I visited my soulmate Nadia from Wanted Magazine to a talk about life, cameras and photoshoots. A new one is going on wednesday and I'm looking forward to style it.

I'm wearing a new necklace, jacket and bag from my latest shopping. The combi of trashy items and loads of gold is a winner for me at the moment and I'm sure that I will go crazy in gold during the fashion week!

IMG_7331

3 kommentarer:

  1. Øj, hvor jeg elsker den grønne taske på det sidste billede! Sig den ikke er genbrug, Henrik. Please!

    SvarSlet
  2. Åh åh, den er genbrug! Min veninde købte den for en 30'er. ;)

    SvarSlet
  3. ÅH NEJ! Det så typisk, suk! Hvorfor skal guldklumperne altid være genbrug, suk!

    SvarSlet