9.8.11

198731_2105855298413_1606443281_2012698_4634404_n

Jeg er ikke glad for at have travlt. Og alligevel er jeg lidt, for lige netop under tre dage i august og tre dage i februar giver det et ekstra sus. Et sus jeg satans godt kan li' og et der hører til! Det skal dog være travlhed af den gode slags, den hvor man kan grine over at løbe .. yeah right .. i tårnhøje plateau-sko efter en lukket dør. På den forkerte location. Det er den der er med til at gøre modeugerne så fantastisk vilde.

Og hvis vi skal gøre status på denne; tre dage fyldt med en masse skønne og inspirerende folk. Masser af mad. Gratis drikkelse og cirka 7000 liter shampoo. Og naturligvis flot tøj. Jeg vil dog ikke sidde og fylde folk med tomme ord á la 'I loooooove it aaaaaaall!', for det gjorde jeg desværre ikke. Jeg manglende rigtig meget kreativitet. Og chancer. Personligt havde jeg gerne set mere varierede og nyskabende runways. For den sags skyld også kollektioner. Det blev, for mig, lidt for meget upersonlighed pakket ind i lidt fine og sarte babyfarver. Jeg håber at der til februar vil blive taget flere chancer i form af nye idéer på podiet, og hvis man ikke er til det, så i hvert fald noget 'nyt' tøj. Ros skal der til gengæld også falde, først og fremmest på Vibskov. Henrik havde formået at sammenkoble de to elementer jeg før efterlyste. Meget Vibskov, og alligevel nye idéer kom frem på et roterende podie. Han har fortjent næste indlæg. Både jean//phillip og Stine Goya formåede også at vise at deres talent stadig er opadgående. Fine kollektioner med meget personlighed og utrolig flotte snit. Jeg så desværre ikke Anne Sofie Madsens show, men blev positivt overrasket da jeg efterfølgende fik det tjekket op. Et meget spændende første skridt!

Over and out for denne modeuge. Jeg håber meget at kunne tage ligeså stor del af den til februar som den i år - jeg er taknemmelig og glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar