5.7.11

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg agerer efter lyst, om solen så står højest eller er forsvundet for timer siden. Jeg har støv i øjnene og mit hår kan efterhånden ødelægge en børste. Jeg er dyrisk og følger egentlig bare mine basale instinkter. Jeg hører bas. Jeg vipper højre fod til de tusind forskellige rytmer omkring mig. Jeg danser. Jeg smager på den lunkne væske fra glasset ved siden af og tørrer lidt dråber væk fra panden. Jeg ryster mit hår og smager lidt igen. Jeg griner. Jeg kigger mig rundt og føler. Jeg føler frihed. Det rører mig ikke hvad jeg rent faktisk laver - og hvad andre laver. Bare jeg nyder. Og de nyder.

'Hvad er klokken?' Hvor er det bare satans godt at sidde et sted hvor dette spørgsmål er så ligegyldigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar