17.2.11

Photobucket

.. Og så sidder man her med to forskellige sko på! Var på et mindre shoppehelvede i Lyngby Storcenter med Rasmus og Simone, fuldstændig overcrowded af skrigende børn i yndige flyverdragter. Jeg har .. havde planlagt at februar skulle være den måned hvor at intet tøj måtte lande på mine hylder. Strategisk smart når det nu er den korteste måned af alle. Strategisk dumt at tage med til Lyngby for at hjælpe med at finde tøj til andre. Jeg modstod mod alle odds Rasmus' Buffalo-lokkerier. Modstod alle herretøjsforretninger. Og så ender man i Monki .. Monki Monki Monki. Skoen på min højre fod stod der med alt sit gejl og kostede kun 80 kroner. Med saks og skalpel røg nitter og kæder og jeg har nu et par sko til at fuldende en bytur i morgen. Tænk engang, en fucking dametøjsforretning fylder mig op med synd. Jo jo. Jeg er egentlig super glad alligevel. Det gør nu det hele meget sjovere det synd dér. Sin Henrik. Sin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar