9.9.10

My favorite world

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg er en travl mand. I den næste måneds tid vil der desværre være nogle enkelte dage hvor jeg vil være relativt passiv på bloggen - jeg har nemlig været så heldig at få et tilbud om blive lejrleder på et kursus for 40 unge med muskelsvind sammen med 3 andre på sådan cirkus min egen alder. Jeg har selv tiltaget på disse kurser da jeg havde tilsvarende alder og det har været nogle fantastiske dage. Fordomme bliver brast og livskvalitet bliver sat i højsædet. To ting jeg naturligvis er ret hooked på. Planlægningen er allerede i gang og med økonomiregnskab i hånden og Jonathan Spang i øret går tiden hurtigt. Jeg fortæller lidt mere om det hen ad vejen hvis det ikke vil kede Jer dejlige læsere!

Disse dage bliver sandsynligvis ligesom i dag, et post med noget fra min uendelig store pose med idéer - efter 8 timers arbejde synes jeg det fantastisk at fylde mit hoved med kreativitet og inspiration fra den verden jeg må komme endnu nærmere!

Nyd aftenen everyone!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar