2.8.10

Overload


Som jeg skrev i indlægget om Trailerpark Festival i fredags, glædede jeg mig især til at lytte til det - for mig - ukendte musik, og det var der satme god grund til! Wareika har allerede fået en plads i min elektroniske hjertehalvdel. Bandet er fra Tyskland og spiller meget dansabelt elektro-cowboy-balkan-duttelut. Tracket her er ganske lækkert, men ét enkelt et kan jo ikke vise et bands alsidighed, som de var i går! Tartelet Record står forresten bag udgivelsen af debutalbummet Formation fra i år, og allerede efter et lille smuglyt ved jeg, at det bliver min næste investering!

Som andre gode bands i festivalrækken kan der blandt andet nævnes Mikkel Holtoug, Rosa Lux, We Have Band, Eim Ick, Fallulah og Vinnie Who! Generelt meget, meget lækkert musik hele weekenden.

Nok festivalsgøgl herfra - over and out. Enjoy the night. Nu bliver det poetisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar