8.8.10

Keep it raw

Photobucket


Så blev der også lige sat et impulsivt hak ved Raw i årets festivalskalender! Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente af den hypede havnefest, da jeg hverken har deltaget eller undersøgt noget før. På vej i den rullende bus blev det store samtaleemne netop dette, og Rasmus og jeg var enige om at røvgevir og lidt for høje sko måtte ramme plet. Og den forstilling var faktisk ikke så gal endda. Selvom at jeg normalt er et meget antifordømmende menneske, går det nu lidt galt med frygt for at tangere til det højrøvede: Det var lidt pumpede klubbaroner og deres bytte der fyldte den største del af kulturkajen. Til trods for mit fordømmende faktum var det dog meget bedre end jeg troede! Musikken var generelt rigtig cool og der blevet grint og gået amok foran de 6 scener. Undskyld for alt pumpe-Per, jeg kan jo godt li' Jer alle alligevel!

Jeg ville have vist Jer et ret fint outfit jeg havde på i går, men eftersom at billederne på det gamle kamera ligner noget fra en ørkenstorm (hvor fuld var du, Rasmus?), er der her et alternativ. Synes ovenstående ville være cool at have båret med et par tilføjelser og farver - også selvom at det på ingen måde ville passe ind i mængden!

Forresten, mit 'rigtige' kamera burde være klar til afhentning i morgen, så be prepared på bombaderinger af personlighed. Nyd det sidste af aftenen og jeg er tilbage om lidt!

2 kommentarer:

  1. Hov hov.. Kan vi la' det være en blanding af mine semi-ringe foto-skills, et skod kamera og din semi-forfængelighed være årsagen til at der ingen billeder er? :P

    SvarSlet
  2. No way, vent til du ser dem! ;)

    SvarSlet