28.8.10

Towards a mad way

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg har desværre ikke nået at forbipassere bloggen de sidste to dage, hvilket jeg har savnet - til gengæld er tiden fløjet afsted med alt lige fra dans og afbrændt date til masser af mødestress og legetøj. Mere om det i morgen, da jeg faktisk er på vej ud af døren med min bror for at fejre min fars 50 års fødselsdag! Ingentid.dk

Synes dog lige at alle I dejlige læsere skulle høre fra mig og så se dette kanon fine shoot til Zoo Magazine. 'Mad Season' hedder det, og med kombinationen af klæderne og model Charlie France mystiske look kastes inspirationen lige i hovedet på mig. Synes virkelig det er nogle flotte skud!

Alt fra mig lige nu er nede og jeg er back in bloggin' i morgen!

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at læse dit indlæg i morgen! :)

    SvarSlet