22.8.10

200

Photobucket

Indlæg nummer 200 har ramt bloggen og jeg nyder skriverierne ligeså meget som før! Jeg blogger fordi det falder i min interesse, fordi jeg godt kan lide at skabe og være kreativ, og fordi at jeg håber på at inspirere andre, som jeg bliver inspireret af dem - ikke nødvendigvis bloggere, men alle skæve eksistenser. Folk der brænder for det de gør. Folk der sætter sin streg på hverdagen. Det gør noget godt for mig!

I samme vending vil jeg sige tak til alle Jer dejlige læsere! Det betyder rigtig meget for mig at I kan lide det jeg laver, skriver dejlige kommentarer og hilser på i byen - det er virkelig cool, tak tak!
Jeg håber meget at I vil give lidt feedback på indholdet, så fyr løs om gode ting, kedelige ting og andet som kunne optimere skriverierne!

Væk med Kleenex og nyd aftenen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar