11.7.10

I like this

Photobucket

Selvom Anker allerede har floreret mange steder i the country of blogs er det ikke slut endnu. Hvis jeg havde mit kamera og kunne spytte et billede ud af mit outfit i dag, ville det bestemt ikke gøre noget at det mindede om det her - for nøj han er cool! Men realiteten er slet, slet ikke sådan. Jeg kan virkelig ikke få stritkredit for mit tøj i denne her varme. Hvis offentligheden var klar på det, ville jeg være én af sådan cirka mange, der ikke ville iføre mig andet end maksimum trunks og en ølhat! Men absolut ingen brok herfra, det tilegner sig kun vinteren.

Jeg prøver at blive mere inspirerende i den kommende uge, og har allerede en masse goodies i idéerne - også en blogaward og noget med noget blogleg fra et par søde folk - men sommeren er altså mere til at være udendørs!

Hav en dejlig aften og nyd tordenen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar